B&W Groningen: ‘Afschaffen hondenbelasting geen optie’

Weer een voorbeeld van gelegaliseerde diefstal!

B&W Groningen: ‘Afschaffen hondenbelasting geen optie’ (Gemeente Groningen).

Een gedachte over “B&W Groningen: ‘Afschaffen hondenbelasting geen optie’

  1. Ben daar niet mee eens het is alleen voor de gemeentes een mooie spaarpot de veldtjes die ze aan legen stelt niets voor en hier en daar een bak waar je de zakjes in kunt doen is niks ik denk hoe word ik rijk ik ruim mijn honden poep wel op hoor en neem het mee naar huis geen bak te vinden soms en dan betalen en speken van gemeentes en overheid we mogen niets meer in deze wereld maar de liefde van mijn hond nemen ze mij niet af tot mijn dood er op volgt DANK JE WEL GEMEENTES EN OVERHEID JULLIE DOEN MAAR nog meer zelfmoorden dus

Reacties zijn gesloten.