Reden op de nieuwe petitie tegen de hondenbelasting te ondertekenen

Wethouder: ‘Hondenbelasting keert terug’ NieuwsbladDeKaap.nl.

Nu worden alle hondenbezitters echt uitgemolken. Wij zijn vogelvrij verklaard door De Hoge Raad,

2 gedachtes over “Reden op de nieuwe petitie tegen de hondenbelasting te ondertekenen

  1. Hondenbelasting is volstrekte willekeur en is alleen bedoeld om de begroting van de Gemeente Almere aan te vullen. Maak in Almere maar een groot hondenveld met een hek er omheen zodat onze honden niet de rijweg op kunnen dan ben ik bereidt om elke keer één euro te betalen. voor het lopen op de openbare weg waar een ieder loopt en waar ik er voor zorg dat mijn hond niets achter laat vind ik het belachelijk dat ik alleen voor het bezit moet betalen. Wel vraagt onze burgemeester mevr. Jorritsma, als wij de hond uitlaten of wij dan ipv een dure politieagent toe willen zien in de buurt of wij geen verdachte activiteiten zien en zo ja of wij dat dan willen melden.

  2. Hondenbelasting! Mijn oudste hond neemt geen deel uit van het verkeer en niet van de zakjes en losloopweide. Ik betaal om haar in me eigen achtertuin te laten passen en poepen. Omdat ze niet kan lopen buiten op straat. En hier worden geen bijzondere gevallen onder. De gemeente Maastricht zegt als je een hondenbezitter bent betaal je. Wij hebben losloop gebieden. Maar daar hebben ze maar 1x kosten van daar heb ik niks mee. De rest strijken zei zich op voor hun portemonnee te vullen. En het rest geld waar is dat? Niet bij de honden maar voor hun eigen luchs te kunnen betalen. Je zult maar 1 kop koffie minder krijgen! Paniek. … verdere stappen zijn al gemaakt tot weder horens.

Reacties zijn gesloten.