Actie update hondenbelasting

Zojuist heb ik de 20.ooo ste handtekening ontvangen. De handtekening kwam van een inwoner van de Gemeente Tilburg. De actie gaat tijdens de zomermaanden ook gewoon door. Als u een lokale actie wilt opzetten, laat het me weten en ik zal een Facebook pagina voor u openen.

 

2 gedachtes over “Actie update hondenbelasting

  1. Ik heb een antwoord van de gemeente Amsterdam op mijn bezwaarschrift. Ze stellen dat het hof heeft gezegd dat niet al het geinde geld aan hondenbeleid uitgegeven hoeft te worden en dat in amsterdam 33 % aan hondenbeleid wordt uitgegeven. IK ga in beroep. MOet ik dan gaan betalen of kan dat wachten? IK heb jullie beroepsschrift gezien kan ik daar wijzigingen in aanbrengen? groeten
    Sjoukje Postma

    • Goed dat u in beroep wilt gaan. De argumentatie van Amsterdam is echt fout! Brief is alleen een voorbeeld. U bent vrij om te reageren zoals u dat wilt. Ik weet niet of u eerst moet betalen. Vraag de rechtbank om advies. Wellicht kunt u de reactie ook posten. Zowel hier als op de Facebook pagina.

      Succes en ik hoor graag hoe het met u gaat. Op 16 augustus a.s. komt er een beroep zaak van een inwoner van Kampen bij de rechtbank in Zwolle voor. Zie ook Facebook.

Reacties zijn gesloten.