Actie update #hondenbelasting 13/02/2013 13300 grens doorbroken!

Er zijn mensen die zich belangeloos inzetten om vreemden te helpen. Zo ook mijn database bouwer die ik pas drie weken ken. Hij heeft zijn tijd in de actie gestoken en o.a. een prachtige database te bouwen. Nu kunnen alle handtekeningen automatisch worden gecontroleerd op juistheid en verwerkt. Er zijn mensen die zo graag willen meedoen dat ze de petitie meerdere keren hebben ondertekend. Soms op verschillende dagen. Met de database kunnen we alle unieke handtekeningen tellen. Ik wil mijn database bouwer hierbij bedanken. Ik heb nu tijd over voor mijn gezin die de laatste weken ook veel geduld hebben getoond.

Om 19:00 uur vanavond stond de teller op 13316 handtekeningen uit 380 gemeenten!

De actie gaat door. Let goed op de media!

