Gemeente nieuws – Noordwijkerhout

Mijn eigen gemeente. Momenteel loopt er een bezwaar procedure. Mijn hond is ingeschreven in het hondenregister terwijl ik aan had gegeven dat ik principiële bezwaar heb tegen de hondenbelasting. Ik heb verzoeken ingediend voor een gesprek met de raadsleden. Alleen de fractie van D66 is hierop ingegaan. D66 blijft het innen va de hondenbelasting steunen. Overige fracties hebben ook schriftelijk gereageerd. Zij vinden de hondenbelasting een legitieme belasting.

12/02/2013 Zojuist via een plaatselijk krant vernomen dat Noordwijkerhout besloten heeft om de de hondenbelasting te blijven innen. Op zich niet onverwacht maar was beleefd geweest om de bezwaarmaker ook te informeren!

Artikel Witte Weekblad 130213

Reactie op dichtbij.nl

Een gedachte over “Gemeente nieuws – Noordwijkerhout

  1. Alle ondertekenaars van de petitie: dien een bezwaar in tegen de aanslag hondenbelasting !1 Het is nu of nooit !

Reacties zijn gesloten.