Actie update 4/2/13 – TV aandacht #hondenbelasting groot succes!

Vanaf het begin van de uitzending van Een Vandaag begon mijn email teller voor de actie snel op te lopen. De hele avond stroomden de handtekeningen binnen. Vanochtend gaat deze stroom ook door. Los van de handtekeningen ontvang ik veel steun berichten. Elk bericht met een ander verhaal en dus bijna onmogelijk voor me om persoonlijk te reageren. Ik vraag uw begrip hiervoor.

Nu zal de nieuwsgierige lezer zich ook afvragen waar de teller momenteel op staat? Door de stroom reacties ben ik momenteel niet in staat om een gedetailleerd overzicht te produceren. De ontvangen reacties moeten gecontroleerd worden op doublures en met behulp van ander vrijwilligers in en database worden gezet. Zodra deze werkzaamheden af zijn, zal ik weer een gedetailleerd het overzicht produceren.

Gisteren zijn ruim 3000 reacties ontvangen. Na het handmatig verwijderen van doublures zijn er 2776 handtekeningen overgebleven!

De teller staat per 4/2/2013 staat dus op 7633!

Een gedachte over “Actie update 4/2/13 – TV aandacht #hondenbelasting groot succes!

Reacties zijn gesloten.