Actie update #hondenbelasting 16/01/13

1500 grens inzicht stand per 23:59 uur 16/1/13
1497 handtekeningen uit ruim 240 gemeenten.

Inmiddels is 1600 grens ruim overschreden! (15:30 uur 17/1)

2 gedachtes over “Actie update #hondenbelasting 16/01/13

  1. Foutje is zo gemaakt! 🙂 Ik laat uw vraag toch staan omdat anderen misschien ook hier willen lezen hoe ik de actie wil laten lopen!

  2. Marianne,

    De petitie is zo opgezet dat ik op gemeentelijke niveau kan gaan werken. Ik verzamel de “handtekeningen” per gemeente en bij voldoende belangstelling zal ik, of een vertegenwoordiger van de actie, contact op nemen met de gemeente in kwestie.

    Momenteel heb ik contact opgenomen met mijn “thuis” gemeente Noordwijkerhout en ook Katwijk. Tot nu toe blijven de VVD fractie en PVDA in Noordwijkerhout bij hun beslissing om de hondenbelasting te heffen. De overige fracties moeten nog reageren. Uit Katwijk heb ik geen enkele reactie ontvangen.

    Actie voeren vraagt tijd. Als u denkt dat 11 dagen geleden ik geen steun had en nu de steun van ruim 1700 mensen heb. De steun betuigen stromen binnen en morgen wordt er een artikel gepubliceerd in het AD!

    deze actie doe ik in mijn vrije tijd maar momenteel ben ik wel bijna 24/7 bezig. Hulp van medestanders is gewenst. Aanmelden a.u.b. via het contact formulier op deze website.

Reacties zijn gesloten.